A Daimler pénteken jelentette be, hogy néhány nappal korábban elhunyt a Mercedes igazgatótanácsának korábbi tagja, aki többek között a márka F1-es visszatérésben is főszerepet játszott.
A Red Bull vezető mérnöke szerint a Mercedes messze volt a tökéletestől 2020-ban, úgyhogy verhető lett volna számukra, de sajnos nem bírtak a saját autójukkal.
A pilóta szerint nem lehet mindig frusztrált és próbálja másképp nézni a helyzetet, édesapja pedig bevallotta, hogy csalódott volt a tavalyi év elején - reméli, hogy most már mehetnek a vb-címért.
A Mercedes finn pilótája úgy érzi, visszaütne, ha olyan mentális trükkökhöz folyamodna a hétszeres F1-es világbajnok ellen, mint tette azt a brit korábbi német csapattársa.
Az F1-es bemutatkozását követően a Lotusszal karöltve egyéb versenyszériákban is saját csapatot indítana az Alpine. A Formula-E és a WEC is szóba jött lehetőségként.
A rekorder 14. alkalommal is megnyerte a legendás versenyt, melyet szinte végig vezetett, pedig csak egy szakaszon volt a leggyorsabb. Al-Attiyah és Sainz álltak még dobogón – a hármas uralta a Szaúd-Arábiában zajló kéthetes viadalt.
Carlos Sainz csatlakozott a Ferrari Formula-1-es csapatához, az istálló csapatfőnőke, Mattia Binotto pedig arra számít a spanyol pilótától, hogy segít majd kilábalni a gödörből a Scuderiának.
Lewis Hamilton és a Mercedes szappanoperája továbbra is zajlik, hiszen a nemrégiben lovaggá ütött hétszeres világbajnok és csapata továbbra sem jutottak egyezségre a szerződéshosszabbítást illetően.
A tavalyi volt az Alpha Tauri fennállásának legeredményesebb éve, de Pierre Gasly szerint 2021-ben még ennél is többre lehetnek képesek. Most rá hárul a vezérpilóta szerepe.
Újabb F1-es versenyző kapta el a Covid-19-et a holtszezonban: Charles Leclerc fertőzött személlyel érintkezett, melyet követően a saját tesztje is pozitív lett. A monacói karanténba vonult.
Csütörtökön bemutatkozott a Renault-utód, a vezérigazgató, Laurent Rossi pedig kijelölte a célokat: elsősorban 2022-re építkeznek, de az átmeneti évet sem engedik el.
Bár a szezonnyitót megelőzően csupán másfél napot tölthet majd az Aston Martin autójában, a négyszeres F1-es világbajnok szerint az évek alatt már hozzászokott, hogy kevés a felkészülési idő.
A Renault-ból átalakuló csapat a teljes vállalat új stratégiájáról szóló prezentáció keretein belül tett közzé néhány fotót az F1-es autó dizájnjáról – amely azonban még nem a végleges változat.
Günther Steiner, a Haas csapatvezetője örül, hogy náluk tér vissza az F1-be a Schumacher név, ugyanakkor tudja, hogy nyomás is lesz rajtuk amiatt, mert velük versenyez a hétszeres világbajnok fia.
Hogyan kezdődött a versenyzői karrierje, melyek voltak a legemlékezetesebb pillanatok az F1 felé vezető úton és a csúcsosztályban? Ilyen, és ehhez hasonló kérdésekre kaptunk páratlanul részletes válaszokat a leggyorsabb magyartól, Baumgartner Zsolttól, aki a Formula Podcast stábjához csatlakozva soha, sehol nem hallott sztorikat is elárult.
A bahreini baleset elszenvedője részben egyetért Daniel Ricciardóékkal, akik szerint nem kellett volna olyan sokszor visszajátszani a felvételeket, de a francia versenyző megérti a másik oldalt is.
Mattia Binotto csapatfőnök szerint a jelenlegi párosuk is rendkívül erős, és megfelelő autóval a hétszeres világbajnokkal is felvennék a versenyt. Ismét megismételte: nem lesz első számú pilótájuk.
Otmar Szafnauer szerint Sebastian Vettel győztes mentalitása és a sikerek titkaival kapcsolatos ismerete rengeteget jelent majd a csapatnak, így Lance Strollnak is.
Sajtóértesülések szerint a világjárvány miatt ismét egy évvel későbbre csúszhat az F1 új generációs autóinak bemutatása, így a csapatok jövőre is az idei típusokkal versenyeznének.
A Mercedes csapatvezetője az F1 küszöbön álló szabálymódosításairól, saját istállójáról és az utódja kinevezéséről is szót ejtett. Nehéz időszakot jósol a Mercedes számára.