Kirajzolódott egy mintázat James Allison műszaki stábja számára: ahogy az aszfalt melegszik, az F1-es autó gyengébben teljesít napon belül. A megoldás lehet gyors és komplikált.
Helmut Marko tagadja, hogy ultimátumot adott Ricciardónak, aki kemény kritikát kapott máshonnan, Lawson pedig az esélyre vár – de nem fog örökké várni a Red Bullra.
A Williams egy versenyautóval teljesítette az Ausztrál Nagydíjat, miután Alexander Albon a melbourne-i első szabadedzésen összetörte az FW46-ot, autója pedig olyan mértékű károkat szenvedett, melyet tartalék karosszéria híján nem tudott orvosolni a Williams.
Christian Horner szerint Max Verstappen fékproblémái nélkül is roppant erős volt az F1-es Ausztrál Nagydíjon a rivális gárda: rámutatott, hol kell fejlődniük.
Toto Wolff arról is beszélt, hogy hogyan közölte vele a Ferrarihoz igazolást Lewis Hamilton, és arról is, hogy elsősorban Verstappent szeretné a helyére.
A Ferrari csapatfőnöke szerint az F1-es Ausztrál Nagydíj bizonyítja, hogy ha nyomást tudjanak gyakorolni a világbajnok gárdára, akkor hibára kényszeríthetők.
Kettős pontszerzésnek örülhetett az F1-es Ausztrál Nagydíjon az amerikai istálló: Hülkenberg és Magnussen szerint is erősebb a versenytempójuk, mint az időmérős.
A mögöttünk hagyott F1-es forduló végre a pályán zajló eseményekről szólt – azonban a vasárnap kora délután történt szörnyű tragédia árnyékot vetett a hétvégére. A hét legfontosabb történései a Pitwallban.
„Egy fecske nem csinál nyarat” – jelezte Helmut Marko, aki ugyan dicsérte a japánt az F1-es Ausztrál Nagydíj után, de szerinte ez még kevés az anyacsapathoz.