Egy Megane igaz története - Renault Megane 1.4 16V RN 1999 (Megane I Phase 2)

Szóval, úgy döntöttem, hogy ezen az oldalon bemutatom újdonsült kisautómat, mely mint fentebb kiderült, egy Renault Megane, 1.4 16V, RN felszereltségű, 1999-es gyártású autó. (A cikk 

 Renault Megane 1.4 16V RN 1999 (Megane I Phase 2)  Renault Megane 1.4 16V RN 1999 (Megane I Phase 2)

 Amikor vettem a kocsit, akkor interneten rengeteg autót kinéztem, gyönyörűek voltak képen, csak nem kellett volna elmenni megnézni őket... Volt mindenféle... Volt olyan, amelyiknél porrá volt rohadva az első nyúlvány, korábbi sérülés javítása miatt, volt amelyiknek a kipufogó rendszer volt annyira elrohadva, hogy már fém sem nagyon volt benne, olyan is volt, amelyik be sem akart indulni a trafó hiba miatt, amelyiknek majdnem félreborultam az első ülésével, mert el volt törve, illetve volt nullára kopott gumikkal is, volt amelyik egyszerűen úgy rángatta a kormányt, hogy nem lehetett vele egyenesen menni...

Amikor már eléggé untam a dolgot, akkor úgy voltam vele, hogy egyelőre csak úgy spontán nézelődök. Az egyik ilyen nagy csalódás után betértem egy kereskedésbe, mert volt ott két Megane is, egy Berline, meg egy Classic. A Berlin mivel 5 ajtós, praktikusabbnak láttam, így elkezdtem nézegetni. Minimális esztétikai hibát találtam rajta, de elhanyagolható. Elég borsos volt az ára, főleg, mert addig klímásakat néztem olcsóbban, de gondoltam amíg ki nem próbálom, addig nem alkudozom. Magamhoz híven, egyből hajoltam alá elöl-hátul, vizslattam a motorteret, olajat, vizet, kezdett tetszeni a dolog. Indítás. Kicsit furcsán tekerte meg az önindító, az akku feszültsége lehet nem volt túl jó, de beindította rögtön. Szépen járt. Hozzá teszem azért hideg volt kint akkor. Mivel nem számítottak rám, (meg a leömlő is hideg volt), így nem melegítették előttem, szóval hidegindítás volt. Kipróbálgattam benne mindent, Az első autó, amiben minden gomb, azt csinálta, amit kell. Egy dolog nem működött, a két hátsó ajtóban a központi zár, de azt már rutinosan meg tudom oldani, az nem lesz gond. Elindultunk. Puhán jár a váltó, jó a kuplung, bivalyerős a fék, nem húz se jobbra, se balra, fékezéskor sem, jók a lengéscsillapítók, nem kopog a futómű sem. Hm. Teljesen jó... Kis melegedés után, gondoltam csak megnézem hogy megy, meg is lepett, nagyon kellemesen húz, azért csak egy 16 szelepes motor. Jó is lesz. Kis alku, aláírás, és az enyém is. Így indult a sztori.

A történet folytatása:

http://www.meganern.eoldal.hu/cikkek/az-auto-bemutatasa.html